Narrow your search
Listing 1 - 4 of 4
Sort by

Book
Een klant komt altijd van rechts en andere verkeersregels
Author:
Year: 2007 Publisher: Zaltbommel Thema

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Brand-equity and brand value : principles, measurement and management
Author:
ISBN: 9789076802220 Year: 2007 Publisher: Amsterdam SWOCC : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De afgelopen twee decennia is het belang van brand equity binnen de marketingwereld sterk toegenomen. Exclusief voor haar begunstigers publiceert SWOCC daarom het nieuwste boek van Giep Franzen over dit onderwerp. Brandmanagers beginnen zich steeds meer te realiseren dat hun merken wellicht meer waarde hebben dan hun materiele activa. Brand equity, de invloed die een merk uitoefent op het (koop-) gedrag van relevante stakeholders, is dan ook steeds interessanter en relevanter geworden. In publicatie 41 besteedt SWOCC aandacht aan dit concept. Auteur Giep Franzen geeft in dit Engelstalige boek een zo volledig mogelijk beeld van brand equity. Wat is brand equity precies? Uit welke onderdelen bestaat brand equity? Hoe wordt brand equity geïmplementeerd in merkbeleid en strategie? Hoe wordt het concept gemeten? En hoe kan brand equity worden afgezet tegen brand value? In de jongste SWOCC-uitgave, die begin juni 2007 is verschenen, worden deze vragen beantwoord.

Join the conversation : how to engage marketing-weary consumers with the power of community, dialogue, and partnership
Author:
ISBN: 9780470137321 0470137320 9786611284459 1281284459 0470187867 9780470187869 9781281284457 6611284451 Year: 2007 Publisher: Hoboken (N.J.) John Wiley

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

With the continued fragmentation of the media and proliferation of media options, the balance of power has shifted from the marketer to the individual. In Join the Conversation, Jaffe discusses the changing role of the consumer and how marketers must adapt by joining the rich, deep and meaningful conversation already in progress. This book reveals what marketers must do to become a welcome and invited part of the dialogue, and how to leverage and integrate the resulting partnership in ways that provide win-win situations for businesses, brands and lives.

Listing 1 - 4 of 4
Sort by